دیوار ترکیه

دیوار ترکیه

سایت نیازمندیهای ترکیه
دیوار ترکیه

دیوار ترکیه

سایت نیازمندیهای ترکیه

پودر کاکائو لاتامارکو

واردات پودر کاکائو از ترکیه
آلکالایز و نچرال تحت برندهای
آلتین مارکا اس 9 قیمت 2/18 یورو
کارگیل 2/30 یورو
پاستینو 1/5 یورو
لاتامارکو بهترین برند پودر کاکائو ترکیه هر کیلو 2 یورو
جهت استعلام قیمت از طریق واتس آپ با ما در تماس باشید.
00905377983495

شماره تماس: 00902122582323


ایران چقدر از ترکیه پودر کاکائو وارد کرده است؟

پودرکاکائو
پودرکاکائو

ایران یکی از وارد کنندگان پودرکاکائو و یکی از پرمصرف ترین در خاور میانه است

این کشور با رقم واردات بالغ بر سه هزار و ۷۰۱ تن پودر کاکائو بدون قند، به ارزش دلاری ۱۲۱۷۳۴۳۹ ، یکی از وارد کنندگان عمده در این زمینه به شمار میاد.

شرایط واردات پودر کاکائو

حجم بسیار زیادی از این مواد در صنایع

  • شکلات سازی
  • شیرینی پزی
  • قنادی
  • بستنی
  • بسته بندی خام

مصرف شده و همچنان این صنعت نیازمند واردات هر چه بیبشتر در این زمینه میباشد

واردات محصولات کشاورزی
پودرکاکائو دردو نوع

کارخانجات زیادی در این زمینه فعالیت دارند که بیشتر مواد مصرفی خود را از کشور های زیر تهیه مینمایند

  1. اسپانیا
  2. اندونزی
  3. چین
  4. مالزی
  5. ترکیه
  6. امارات متحده عربی
  7. هلند
  8. فرانسه
  9. ساحل عاج
پودر و دانه کاکائو
واردات پودرکاکائو

در این میان سهم دبی و ترکیه به دلیل داشتن مرز نزدیک قابل توجه است

این کشور ها خود دانه کاکائو پرورش نمیدهند ولی با استفاده از بازارهای بین المللی و همچنین تکنولوژی پیشرفته توانسته اند دانه کاکائو رو عمدتا از کشور های افریقایی و یا اسیایی خریداری نموده و آنرا تبدیل به پودر کاکائو نموده و وارد ایران نمایند

در این میان سهم شرکت های خصوصی در واردات این نوع محصولات بسیار چشمگیر است

به دلیل اینکه این کالا جزو کالاهای اساسی به حساب نمیاد ، شرکت های خصوصی با استفاده از سیستم های بین المللی توانسته اند سهم خود را از واردات این محصول پر مصرف در اختیار بگیرند

چه نوع پودرکاکائویی مناسب بازار ایران است

کارخانجات صنعتی ایران عموما از پودرکاکائو با درصد چربی ۱۰ تا ۱۲ درصد و رنگ تیره استفاده مینمایند . رنگ تیره پودرکاکائو برای تولید انواع شکلات و کیک های شکلاتی بسیار مناسب است

شایان ذکر است که مواد دیگری هم در این صنعت به همراه کاکائو استفاده میشود که میتواند از آن جمله

  • روغن سی بی اس
  • کره کاکائو
  • مواد نگهدارنده
  • اسید سیتریک

نام برد

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه واردات پودرکاکائو از ترکیه شم میتوانید با کارشناسان شرکت ام تی رویال ترکیه صادرکننده تخصصی مواد کشاوری به ایران در ارتباط باشید.

فروش پودر کاکائو الکالایز لاتامارکو

لینک مستقیم ثبت سفارش

پودر کاکائو هلندی خرید و فروش عمده ان به صورت مستقیم از واردات در قالب کیسه های ۲۵ کیلویی در این سایت فروش انجام می شود پودر کاکائویی که با چربی بین ۱۰ -۱۲ بسیار مورد استقبال کارخانجات تولیدی مخصوصا بستنی و شکلات در ایران قرار گرفته است.

خرید و فروش پودر کاکائو هلندی

خرید و فروش پودر کاکائو هلندی

خرید و فروش پودر کاکائو هلندی را با بهترین قیمت های وارداتی از ما در تناژ بالا می توانید داشته باشید پودر کاکائو با درصد ۱۰-۱۲ یکی از بهترین پودر هایی است که در بازار کارخانجات لبنیات از ان برای فروش استقبال می کنند.
در هلند درخت کاکائو کشت نمی شود بلکه کارخانجات فراوری بهترین دانه های کاکائو از کشورهای صاحب این محصول را خریداری می کنند و پس از فراوری و جدا کردن کره کاکائو پودر ان را به کشورهای دیگر جهان صادر می کنند. خرید و فروش پودر هلندی در ایران هم بسیار گسترده است.
ما در این سایت علاه بر خرید و فروش پودر کاکائو هلندی انواع پودر های کاکائو با کیفیت و مورد استفاده برای فروش به مشتران خود را هم اگر وارد کننده این محصول هستید را هم از شما خریداری خواهیم کرد.

قیمت پودر کاکائو لوکس فاین

قیمت پودر کاکائو لوکس فاین

پودر کاکائو دیگری که در بازار بسیار مورد توجه قرار گرفته است پودر کاکائو لوکس فاین ۱۰-۱۲ است که این نوع پودر هم در بازار کارخانجات مواد غذایی به دنبال خرید عمده ان هستند و ما لوکس فاین را هم به قیمتی به شما خواهیم داد که در ایران رقیبی برای قیمت فروش متصور نشود با ما برای تامین مجموعه های تولید مواد غذایی خود که به پودر کاکائو عمده نیاز دارد گام بردارید.

مرکز پخش پودر کاکائو عمده

مرکز پخش پودر کاکائو عمده

مرکز پخش پودر کاکائو عمده باید از ویژگی هایی برخوردار باشد که یک خریدار عمده با اولین تماس احساس خوشایندی داشته باشد و با قیمت های مناسب و کیفیت بالا برای محصولات خود نشان دهد که مرکز پخش یعنی منافع خریدار و فروشنده و نه یک جانبه گرایی برای فروش محصول.
پس ما در این مرکز پخش پودر کاکائو، کره کاکائو، دانه کاکائو، انواع شکلات های تخته ای تلخ و پذیرایی، انواع پاستیل های ایرانی و خارجی، انواع قهوه های فوری و در نهایت انواع دانه های قهوه رست شده و خام را به صورت عمده و دست اول به صورت عمده فعالیت داریم.

فروش عمده دانه کاکائو

فروش عمده دانه کاکائو

دانه کاکائو در ایران کم است و دانه هایی هم که وارد می شود به قیمت های چند برابری عرضه می شود ما این امکان را داریم که دانه های مورد نیاز شما را هم در تناژ بالا خریداری کنیم و به شما به صورت مستقیم از واردات تحویل دهیم.
با توجه به اینکه به صورت مداوم از ما درخواست دانه کاکادو توسط افراد مختلف با گرایش های صنفی مختلف می شود مانند پزشکان و یا محققین و یا کارخانجات مواد غذایی درخواست و مصرف کارخانه ای این محصول برای اینده ای نزدیک بسیار بالا خواهد بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.